Анонімне анкетування о якості обслуговування Доступність медичної допомоги (наявність ліків, матерільно-технічне оснащення) Відмінно Добре Задовільно Незадовільно Ставлення лікарів до пацієнтів (ввічливість, уважність, доброзичливість тощо) Відмінно Добре Задовільно Незадовільно Ставлення медичних сестер до пацієнтів (ввічливість, уважність, доброзичливість тощо) Відмінно Добре Задовільно Незадовільно Ставлення молодшого персоналу до пацієнтів (ввічливість, уважність, доброзичливість тощо) Відмінно Добре Задовільно Незадовільно Професіоналізм та компетентність лікарів відділення Відмінно Добре Задовільно Незадовільно Професіоналізм та компетентність медичних сестер Відмінно Добре Задовільно Незадовільно Санітарний стан приміщень та палат відділення Відмінно Добре Задовільно Незадовільно Умови перебування у відділенні (харчування, комфортність тощо) Відмінно Добре Задовільно Незадовільно Чи доводилося Вам довго чекати лікаря, щоб отримати консультацію Не доводилося Дуже рідко Часто Постійно Чи доводилося Вам довго чекати медичну сестру для виконання призначенних Вам маніпуляцій Ніколи Дуже рідко Часто Постійно Ваші коментарі, зауваження, пропозиції, побажання щодо удосконалення якості медичної допомоги Відправити анкету